skip to Main Content
تلفن مرکزی فروش 90000350 info@tadbirgaran-acc.com
تلفن دفتر تهران : 02188804245 تلفن دفتر کرج : 02632551101
مزیت و معایب استفاده از نرم افزار حسابداری رایگان

مزیت و معایب استفاده از نرم افزار حسابداری رایگان

در دنیایی پر از علوم و نبوغ جدید؛ مسلما ابزار آلات مورد استفاده بشر نیز پیشرفته و بروز هستند. یکی از ابزار آلات پر مصرف در مشاغل، نرم افزار های حسابداری می باشد. نرم افزار های حسابداری در ورژن های مختلفی به بازار عرضه می شوند.

یکی از نرم افزار های بروز و پرکاربرد، نرم افزار حسابداری رایگان است. این نرم افزار از دقت و سرعت فوق العاده ای برخوردار می باشد. به همین دلیل برای انجام امور مالی بسیار مناسب هستند.

در این مقاله به صورت مفصل در رابطه با مزایا و معایب نرم افزار حسابداری رایگان توضیح داده شده است؛ برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

چرا باید نرم افزار های حسابداری را جایگزین روش های سنتی کرد؟

در تمام بهره های زمانی رسیدگی به امور مالی الزامی می باشد. از همان زمان های قدیم نیز امور مالی برای افراد بسیار مهم و حائز اهمیت بود. به همین خاطر آن ها با استخدام چندین فرد به حسابرسی امور مالی می پرداختند. این روش بسیار زمان بر و پر هزینه می باشد.

امروزه روش های سنتی حسابداری، کمتر مورد استقبال قرار می گیرد؛ زیرا مشاغل با اعداد و ارقام بسیار بالا سر و کار دارند و بایستی حتما روزانه حجم عظیمی از رویداد های مالی به ثبت برسد. به همین دلیل، نرم افزار های حسابداری جایگزین روش های سنتی شده اند.

نرم افزار های حسابداری از نظر مکانیسم و قابلیت به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. نرم افزار حسابداری رایگان برترین نوع نرم های حسابداری می باشد و از آن جایی که تمام آیتم های آن رایگان است؛ برترین تجهیز برای انجام امور مالی به حساب می آید.

مکانیسم این تجهیز بسیار راحت و آسان می باشد. به همین دلیل حتی یک فرد بی سواد نیز که از تکنولوژی هیچ سر در نمی آورد؛ می تواند با این نرم افزار حسابداری کار کند.

استفاده از نرم افزار های حسابداری تنها منفعت است؛ چرا که قیمت شان مناسب می باشد و همین طور از هزینه های اضافی نیز جلوگیری می کنند.

چرا باید نرم افزار های حسابداری را جایگزین روش های سنتی کرد؟

تفاوت نرم افزار حسابداری رایگان با نرم افزار های مشابه

وجود تنوع سبب افزایش، رونق بازار می شود. در زمینه تولید و فروش نرم افزار های حسابداری نیز تنوع مکانیسم، آیتم، شکل و… باعث پر مصرف بودن این تجهیزات شده است. نرم افزار حسابداری رایگان یکی از محصولات پر فروش این عرصه می باشد.

ورژن و نوع عملکرد این نرم افزار با محصولات مشابه متفاوت است. نرم فزار حسابداری رایگان یکی از نرم افزار های قدیمی پر مصرف می باشد. سرعت، بازدهی و ارزیابی عملکرد نرم افزار های حسابداری رایگان از دیگر نرم افزار های حسابداری موجود در بازار ضعیف تر است؛ چرا که سیستم عامل این نرم افزار از تکنولوژی های قدیمی پیروی می کند.

قابلیت و آیتم های موجود در نرم افزار حسابداری رایگان، خیلی کم تر از دیگر نرم افزار ها می باشد؛ اما با این حال هنوز هم برخی از افراد این تکنولوژی را به نرم افزار های بروز حسابداری ترجیح می دهند.

مزایا نرم افزار حسابداری رایگان

  • عملکردی آسان
  • مقرون به صرفه
  • مناسب برای مشاغل کوچک
  • کاهش هزینه ها
  • پیش بینی خوب

معایب نرم افزار حسابداری رایگان

  1. کمبود امکانات
  2. تبلیغات آزار دهنده و بیش از اندازه
  • امنیت بسیار کم
  1. قابلیت چند کابره بودن را ندارد؛ به همین دلیل دسترسی به آن محدود است
  2. از نسخه بروز رسانی مناسبی برخوردار نیست. به همین علت، دستگاه های پیشرفته و بروز با آن سازگار نیستند.
  3. در مواقع ضروری نمی تواند اطلاعات را به خوبی ارسال کند و باعث بروز مشکل در روند کاری می شود.
  • نمی تواند به خوبی از اطلاعات محافظت کند.
  • هک و دسترسی به نرم افزار حسابداری رایگان و آسان است.

معایب نرم افزار حسابداری رایگان

آیا استفاده از نرم افزار حسابداری رایگان را به دیگران پیشنهاد می کنید؟

با این که نرم افزار حسابداری رایگان از معایب بسیاری برخوردا است؛ اما مزایای خوبی نیز دارد. به همین دلیل هنوز هم با گذر این همه سال، در بین مردم محبوب می باشد.

عملکرد نرم افزار حسابداری رایگان در مشاغل کوچک خوب و مفید است و از آن جایی که از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. بهتر است، در اوایل شروع کار از نرم افزار حسابداری رایگان بهره بگیرید؛ تا کسب و کار تان به جایگاه خوبی دست پیدا کند.

آیا استفاده از نرم افزار حسابداری رایگان را به دیگران پیشنهاد می کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top