skip to Main Content
تلفن مرکزی فروش 90000350 info@tadbirgaran-acc.com
تلفن دفتر تهران : 02188804245 تلفن دفتر کرج : 02632551101
حساب سود فروش خواروبار مغازه با نرم افزار حسابداری

حساب سود فروش خواروبار مغازه با نرم افزار حسابداری

حساب سود فروش خواروبار فروشی با نرم افزار حسابداری

فروشگاه های خواروبار فروشی نیازهای روزانه افراد را تامین می کنند. اما این روزها خواروبار فروشی ها، بدلیل بالابودن حجم فعالیت، تنوع زیاد اجناس، تعداد بالای فاکتورها، تغییرات و افزایش قیمت ها، پیچیدگی امور حسابداری با مشکلاتی در زمینه مدیریت و حسابرسی مواجه هستند. از این رو برای جلوگیری از این مشکلات و خطاهای بوجود آمده، نرم افزار حسابداری که یک ابزار دقیق و ساده و کاربردی است، پیشنهاد می شود.

برای اطلاع از قیمت و خرید نرم افزار سپیدار سیستم و  پشیتبانی 24 ساعته با ما در تماس باشید.

حساب سود فروش خواروبار فروشی

امکانات نرم افزار حسابداری برای فروشگاه خواروبار فروشی

تسریع در زمان: از طریق این نرم افزار می توان مراحل خرید و صدور فاکتور و پرداخت برای مشتری را از طریق ثبت بارکد کالا در کوتاهترین زمان ممکن انجام داد.

دقت در انجام کار: علاوه بر تسریع محاسبات، نرم افزار حسابداری می تواند بدون اشتباه و خطا هزینه ها را محاسبه کند.

مدیریت موجودی کالا و انبار: یکی دیگر از امکانات خوب نرم افزار حسابداری، مشخص بودن موجودی هر کالا در نرم افزار است. که از این طریق فروشنده می تواند قبل از اتمام موجودی، کالای مورد نظر را سفارش دهد. همچنین این امکان به فروشنده، در محاسبه درآمد هر ماه و مدیریت آن کمک می کند.

ارائه گزارشاتی چون هشدار تاریخ سر رسید چک ها، سفارش مجدد، وضعیت صورت حساب اشخاص

معرفی افراد به عنوان فروشنده و یا مشتری: از طریق ثبت افراد در نرم افزار حسابداری، میزان خرید و پرداختی ها و بدهی های مشتریان جهت مدیریت بهتر مشخص می شود. همچنین در فروشگاه های بزرگ که چندین فروشنده دارند، از طریق معرفی افراد به عنوان فروشنده، فروش هر شیفت کاری مشخص می باشد.

انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری

انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری خواروبار فروشی

قیمت مناسب نرم افزار حسابداری: یکی از معیارهای مهم برای انتخاب نرم افزار حسابداری بررسی قیمت آن می باشد. تا نرم افزار مناسب با بودجه خریدار مشخص باشد.

دارا بودن محیط کاربری آسان: یکی از مزایای مهم هر نرم افزار، نحوه کار با نرم افزار است که لازم است نرم افزار محیطی ساده داشته باشد که تمامی افراد توانایی کار با آن را داشته باشند.

محاسبه دقیق مالیات: از آنجاییکه محاسبه و پرداخت مالیات مشمول به سازمان امور مالیاتی ضروری است و از مهمترین آن ها مالیات بر ارزش افزوده است که باید محاسبه و پرداخت شود. لذا محاسبه مالیات بر ارزش افزوده یکی از بهترین امکاناتی است که نرم افزار حسابداری می تواند داشته باشد.

تعریف اجناس موجود در فروشگاه ها به صورت پیش فرض: به دلیل تنوع بالای اجناس، بهتر است نرم افزار انتخابی به صورت پیش فرض میزان زیادی از اجناس موجود در فروشگاه های خواروبار فروشی را تعریف کرده باشد.

ارائه کالاهایی با سود و مصرف بیشتر: بهتر است نرم افزار انتخابی پر مصرف ترین کالاها و کالاهایی که بالاترین سود را دارند و پر مصرف ترین هستند را ارائه دهد. با این کار می توان رضایت مشتریان و میزان فروش را بهتر مدیریت کرد.

امکان تعریف کردن دستی کالا و یا جستجو بر اساس گروه بندی کالاها: یکی دیگر از امکاناتی است که در انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری کمک کننده است. چرا که گاهی ممکن است کالایی به تازگی وارد فروشگاه شده باشد و بارکد آن هنوز در نرم افزار ثبت نشده باشد، لذا مهم است که نرم افزار انتخابی قابلیت پیدا کردن کالا به صورت دستی را نیز داشته باشد.

امکان اتصال به ترازوهای دیجیتال: این امکان قابلیت مهمی است که برای انتخاب نرم افزار بای به آن توجه نمود. چرا که برای بعضی از کالاها، برای محاسبه قیمت، نیاز به وزن کردن دارند. در این صورت نرم افزار باید این قابلیت را دارا باشد.

چاپ بارکد مخصوص برای کالاهای بدون بارکد: از آنجاییکه برخی کالاها بارکد ندارند، بهتر است نرم افزار انتخابی توانایی طراحی و چاپ بارکد برای آن ها را داشته باشد.

امکان صدور فاکتور به صورت همزمان برای مشتریان: در فروشگاه های بزرگ، برای جلوگیری از صف در قسمت پیشخوان فروشگاه، بهتر است از نرم افزاری استفاده شود که امکان تعریف صف برای مشتریان را دارد تا بفروشنده بتواند به طور همزمان برای چند نفر فاکتور صادر کند.

به طور کلی نرم افزار حسابداری مناسب برای فروشگاه های خواروبار فروشی، ابزاری مناسب برای مدیریت بهتر فروشگاه است. این نرم افزار از طریق امکاناتی چون استفاده آسان، صرفه جویی در زمان، دقت بالای محاسبات، ایجاد اسناد به طور خودکار(اعم از فاکتور، سفارشات خرید، اسناد و غیره)، به روز شدن اطلاعات به طور خودکار میتواند برای کارکنان فروشگاه ها جهت مدیریت بهتر کمک کننده باشد و موجب بهبود کسب و کار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top