skip to Main Content
تلفن مرکزی فروش 90000350 info@tadbirgaran-acc.com
تلفن دفتر تهران : 02188804245 تلفن دفتر کرج : 02632551101
حسابداری تولید پوشاک با نرم افزار

حسابداری تولید پوشاک با نرم افزار

نرم افزار حسابداری تولید پوشاک با نرم افزار

این روزها با پیشرفت و ارتقای کسب و کارها، مدریت مالی دارای ارزش و اهمیت بیشتری شده است، و رشد و پیشرفت مالی بدون مدیریت مالی موفق مقدور نیست. برای برطرف کردن این نیاز، نرم افزار حسابداری پیشنهاد می شود. نرم افزار حسابداری با محیطی ساده، ابزاری دقیق و مناسب برای خرید و فروش کالا، انبار و صندوق، مدیریت چک و محاسبه هزینه های مختلف کسب و کار می باشد.

این نرم افزار بر اساس احتیاجات هر صنف، امکانات مناسبی را ارائه می دهد. یکی از مهمترین امکانات نرم افزار حسابداری، محاسبه سود و زیان می باشد که میزان هزینه، درآمد و سود و زیان را در انتهای دوره فعالیت حساب می کند. علاوه بر آن، بر اساس اطلاعیه اداره محترم دارایی، مشاغل مشمول موظف به ارائه گزارشات مالی در زمان های مشخصی هستند. لذا نرم افزار حسابداری باید مورد تایید اداره دارایی بوده تا بتواند گزارشات مالیاتی را که شامل ترازنامه، اظهارنامه مالیاتی و گزارش صورت سود و زیان می باشد را ارائه نماید. بر این اساس، نرم افزار حسابداری باید شامل موارد زیر باشد:

  • حسابداری
  • خزانه
  • مدیریت موجودی کالا و انبار
  • ثبت دقیق اطلاعات خرید و فروش
  • مشتریان و تامین کنندگان

برای خرید نرم افزار سپیدار سیستم می توانید از ما کمک بگیرید.

تولید پوشاک

نیازهای تولید پوشاک جهت ارائه نرم افزار حسابداری مناسب

جهت ارائه یک نرم افزار حسابداری مناسب برای صنف پوشاک، بررسی و شناخت نیازهای آن ها ضروری می باشد. این نیازها شامل:

تعریف اشخاص در نرم افزار حسابداری به عنوان مشتری یا فروشنده: معرفی اشخاص در نرم افزار حسابداری و مشاهده صورت حساب آن ها ضروری است.

شمار بالای محصولات متنوع و تعداد زیاد فاکتور برای محصولات ارائه شده: وجود محصولات متنوع، قیمت های مختلف را به همراه دارد. لذا برای هر محصول ثبت دقیق اطلاعات ضروری است.

امکان ثبت فاکتورهای مربوط به خرید و فروش: ثبت فاکتورها جهت کنترل کالاهای موجود در انبار، قیمت تمام شده محصول و سود حاصل از فروش برای هر فروشگاهی ضروری است.

وجود بارکدخوان و ثبت و فروش کالا از طریق آن: جهت سهولت و تسریع ثبت فاکتورها استفاده از بارکدخوان کمک کننده می باشد. یکی از امکانات بعضی از نرم افزارها صدور همزمان فاکتور خرید برای چندین مشتری می باشد.

ارتباط بین انبار و موجودی کالا در فروشگاه: از آنجاییکه پوشاک در فصل های مختلف متفاوت است و تغییر می کند، موجودی انبار نیز باید بر اساس فصل ها متغیر باشد. همچنین ارتباط بین انبار و موجودی کالا سبب می شود که به دنبال فروش کالا، موجودی انبار نیز کسر گردد.

ارتباط با مشتریان: جهت فروش بهتر و ارتباط با مشتریان، نرم افزار حسابداری باید امکان ثبت اطلاعات مشتریان و ارسال پیامک را داشته باشد.

بر اساس موارد ذکر شده، ضرورت استفاده از نرم افزار حسابداری در صنف پوشاک مشخص شد.

حسایداری تولید پوشاک

شناسایی مناسب ترین نرم افزار حسابداری تولید پوشاک

برای انتخاب نرم افزار حسابداری مناسب، باید بتوان بهترین نمونه آن در بازار را شناسایی نمود.

  • در اولین مرحله باید نوع کسب و کار اعم از کسب و کار کوچک و خانگی یا کسب و کارهای بزرگ و تولیدی های بزرگ و شرکت های بازرگانی، مشخص باشد.
  • گام بعدی برای شناسایی نرم افزار مناسب، انتخاب نرم افزاری است که دارای آموزش و پشتیبانی قوی می باشد.
  • یکی دیگر از مهمترین شاخص های نرم افزار حسابداری، ارائه گزارشات مالی بر اساس اصول حسابداری است، که باید نرم افزار انتخابی شما این ویژگی را دارا باشد.
  • اگر شما دارای چندین فروشگاه هستید، نرم افزار انتخابی شما باید توانایی ثبت اطلاعات تمامی شعبه ها را داشته باشد تا شما بتوانید با مدیریت صحیح از وضعیت فروش و کالاهای موجود در تمامی فروشگاه های خود مطلع باشید. همچنین بهتر است که نرم افزار قابلیت تعریف کارمندان را نیز داشته باشد تا هر کدام در شیفت کاری خود به طور جداگانه اطلاعات فروش را ثبت نمایند.
  • یکی دیگر از گزینه ها برای انتخاب نرم افزار حسابداری مناسب، عدم محدودیت برای دسترسی به اطلاعات توسط مدیران است.
  • نکته مهم بعدی توانایی اتصال نرم افزار حسابداری به وبسایت و ثبت اطلاعات فروش اینترنتی است. که از این طریق می توان فروش اینترنتی محصولات را نیز انجام داد.

به طور کلی، نرم افزار حسابداری، در محیطی کاربردی و آسان، به کاربر امکان مدیریت دقیق و کامل بر کسب و کار خود را می دهد. از طریق این نرم افزار نیاز به حسابدار برطرف می شود و هر فردی به راحتی قادر به کنترل حساب کسب و کار خود می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top