skip to Main Content
تلفن مرکزی فروش 90000350 info@tadbirgaran-acc.com
تلفن دفتر تهران : 02188804245 تلفن دفتر کرج : 02632551101
بهترین نرم افزارحسابداری فروشگاهی

بهترین نرم افزارحسابداری فروشگاهی

در دنیای امروزه، یکی از اساسی ترین و پرکاربرد ترین ابزارها و نرم افزارهایی که درکسب و کارها مورد استفاده قرار میگیرد نرم افزار حسابداری فروشگاهی است. اهمیت این مسئله باعث شده تا یافتن برترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی برای صاحبان کسب و کار تبدیل به دغدغه ای بزرگ شود.

سرگذشت نرم افزار حسابداری از گذشته تا کنون

کارهای مربوط به حسابداری و مدیریت امور مالی از دیرباز مهم و تاثیرگذار بوده است. علم حسابداری موجب شده تا ما بتوانیم براساس یک فرآیند از پیش تعیین شده و با آسودگی خاطر به حسابرسی امور مالی بپردازیم. با بکارگیری نرم افزار های حسابداری این فرآیند به عملی هوشمند و با دقت بالایی تبدیل شده است. اولین نرم افزار حسابداری توسط شخصی بنام ویلیام باروز طراحی و ساخته شد. ویلیام باروز طی سالها فعالیت در بانکها ومشاهده خطا دردفاترایده ای نو را درذهن پروراند. آقای باروز دستگاهی بنام Adding Machin را طراحی و ساخت. دستگاهی که عملکرد آن کاملا شبیه به یک ماشین حساب بود. بکارگیری این دستگاه خطاهای احتمالی در حسابرسی  را به حداقل میرساند و کار را بسیار آسان میکرد. این دستگاه توانست تغییری شگرف در حیطه حسابداری پدیدار آورد. دومین فرد تاثیر گذار در این زمینه فردی بنام هرمن هالریت بود. آقای هرمن نیزهمچون ویلیام باروز، دستگاهی را طراحی کرد که میتوانست با انجام عمل پانچ داده ها و اطلاعات را به ثبت رسانده و آنها را بخواند. این دستگاه نیزتوانست تاثیر به سزایی در علم حسابداری برجای گذارد. و اما، سومین دسته از افراد تاثیرگذار، آقایان ماوچلی و پرکرت بودند. آنها توانسته بودند رایانه ای بنام UNIVAC را طراحی و سپس بسازند.

مشخصات برترین نرم افزار های حسابداری

  • داشتن گرافیک متناسب و مجهز به کاربری آسان
  • مجهز به داشبوردی جامع و کامل به منظور سهولت و دسترسی بهتر
  • دارای قابلیت شخصی سازی
  • دارای قابلیت آپدیت و به روز رسانی نرم افزار حسابداری
  • دارای قابلیت متصل شدن به سیستم CRM
  • مجهز به سیستم های امنیتی وسیستم ضد هک
  • دارای قابلیت ثبت گزارش

کارکرد برترین نرم افزار های حسابداری فروشگاهی

حسابداری فروشگاه

تمامی اسناد ومدارک مربوطه از جمله : اسناد مربوط به  موجودی کالاها، حساب بدهکاران، حساب بستانکاران، دفاترکل، در این بخش ثبت و مورد بررسی قرارمیگیرند. در این بخش، عملیات محاسبات اجرا خواهد شد.

پخش فاکتور و انجام فرآیند عملیات فروش

دراین بخش با هرفروش، کالایی از انبارکل کم میشود. پس لازم است فاکتور صادرشود وهرگونه تغییری در آن ثبت شود. درفاکتور باید میزان مبلغی که ازحساب مشتری کسرشده و به حساب فروشگاه واریزشده است ذکرشود.

عملیات انبار

باتوجه به کارکرد کسب و کارهای شما یعنی اینکه شما، چه معاملاتی را انجام میدهید و یا چه محصولی را عرضه میکنید و باتوجه اینکه متراژ مغازه شما چقدر است؟ عملیات انبار دربرنامه های حسابداری به اجرا درمی آیند.

تحت کنترل و مدیریت داشتن هزینه و زمان

این قسمت به منظورمدیریت مالی کسب و کار شما بکاربرده میشود.این بخش، تحلیلی میباشد. درواقع، میزان درآمد و میزان فروش مورد تحلیل قرارگرفته و در نهایت یک فهرست تنظیم میشود. فهرستی که شامل بودجه بندی و پیشنهادات فروش جدید برای سال آینده  میشود.

بخش حقوق و دستمزدها

این بخش از نرم افزارمناسب فروشگاه هایی است که دارای چندین کارکنان هستند. با این قابلیت شما میتوانید، میزان کارکرد کارکنان و میزان حقوق آنها را محاسبه کنید. همچنین، میتوانید میزان مالیات را محاسبه کنید.

بهترین و پرکاربرد ترین نرم افزارحسابداری فروشگاهی نرم افزاری است که سیستم پیچیده ای نداشته باشد. سیستم ما باید به صورتی باشد که افراد غیرمتخصص بتوانند با داشتن سطح متوسطی از مهارت های کامپیوتری با آن کار کنند. اگرسیستم حسابداری ما پیچیده باشد کار کردن با آن بسیار سخت خواهد بود و کارکنان فروشگاه ها و صاحبان کسب و کار از عهده آن برنخواهند آید.

نرم افزارحسابداری فروشگاهی سپیدار یکی از برترین، بنام ترین و پرکاربرد ترین نرم افزار های حسابداری به شمار میرود. سیستم نرم افزار حسابداری سپیدار بسیار ساده است و کارکردن با آن به قدری آسان و لذت بخش است که هرروزه کاربران انبوهی را به سمت خود فرامیخواند. رضایت کاربران از این سیستم حاکی از کیفیت و دسترسی آسان آن دارد. سیستم نرم افزاری سپیدار به صورتی است که شما هنگام کارکردن با آن به هیچ وجه گیج نشده و میتوانید امورمالی مربوطه به فروشگاه و کسب و کار خود را به راحتی مدیریت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top